2011-04-13 | 20:49:15

nät-lös

Hallå allihopa! :D

Nu ska jag strax börja bege mig mot sängen. Det har varit en vääääldigt lång dag idag. Vädret har varit alldeles underbart vilket självfallet resulterat i nästintill obefintligt antal gäster på museet.

Dessutom har vi krångel med nätverket så jag har verkligen inte haft nånting att göra på hela dagen :(
Gick och småstädade så gott jag kunde, men ledningen vill helst att jag inte ska lämna min plats bakom disken. Så det blev mest sitta och stirra rakt fram och vänta på att dagen skulle ta slut :/

Huvaligen! Vi får hoppas att det blir lite mer folk imorgon och att nätet kommer tillbaka så man har något att sysselsätta sig med när det blir lugnt xD 

 

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström