2011-04-02 | 16:29:06

påskpynt!

Hallojs i stugorna! n_n
Sitter och sorterar massa foton och tänkte jag skulle passa på att slänga en liten uppdatering när jag ändå är vid datorn.

Har varit en lugn dag än så länge. Jag och pojkvännen tog en tur ner till bynd och inhandlade lite påskpynt. ^^ 
Pynt-mässigt sett är nog påsken min favorithögtid! Allt är så sött med alla små kycklingar och ägg överallt<3


Lite av vårat nya påskpynt. :3



Nu ska jag fortsätta sortera bilder! :D Vi kanske hörs senare!
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström