2011-04-19 | 11:07:25

Påskvecka

Då är påskveckan äntligen här! :D
Än så länge är det lugnt i byn, bortsett från att den blivit invaderad av Norskar som är här och handlar inför påsken. Dock stannar dom inte längre än nödvändigt, så jag vill dra mig för att kalla Norskarna "turister"....  

:) Kommer nog ha fullt upp under dagarna, så räkna med låg uppdatering under två veckor framöver Men sen är jag som sagt ledig i 2 månader så då ska jag nog hinna blogga normalt! n_n

Glad påsk!

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström