2011-04-17 | 20:30:00

Random filmtips: Paranormal Activity 2 v.2


Skaparna av Paranormal Activity 1o2, Paramount pictures, tillät ett japanskt företag att göra en fristående tvåa på den första filmen. 
Resultatet, måste jag nog säga, blev mer eller mindre klockrent! BETYDLIGT mycket bättre än den amerikanska tvåan! :D

Så är du ett fan utav Paranormal Activity filmerna får du absolut inte missa den här filmen!

Postat av: Emma 16 & gravid

Jag blir livrädd när jag kollar på sådana filmer. Det gick väl en Paranormal Activity på bio för ett tag sedan? JAg såg den trailern en gång och skrek jättemycket, hehe. Jag är rätt så lättskrämd ^^

2011-04-18 @ 18:16:00
URL: http://mommyemma.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström