2011-04-23 | 08:43:32

Tekniska problem

Min dator har betett sig ytterst underligt ett tag, och igår gav den upp nästan helt! :( Så jag provade virussöka, defragmentera, diskrensa, diskutera, starta om, vända den uppochner, slicka på den, prata snällt med den osv osv osv... men INGET hjälper!

Nu tror jag jag hittat en avgörande faktor...

 

Postat av: Pew pew

Wihi, hårddisken kollar man ju först : D

2011-05-04 @ 14:54:16
Postat av: SessaMyys

SV: Hahaha, ja... Men jag är inte direkt hajj på datorer xD

2011-05-04 @ 16:35:04
URL: http://sessamyys.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström