2011-08-06 | 17:41:30

Bye bye Strängnäs... :(

(First off; H.P filmen var EPIC! Har du inte sett den, se den!)

Happ, då var den här snabbvisiten till Strängnäs snart slut.
:/ Huvva, jag blir alltid lika deppad varje gång jag ska resa härifrån... Har alltid varit för mammig och pappig för mitt eget bästa! xD

Ikväll börjar vi rulla tillbaka hemåt mot Funäs igen. Resan tar 3 dagar eftersom de jag liftat med åker med en supertung husvagn, och bara en har ett körkort som kan köra den.. :/

MEN MEN, det är bara att gilla läget. 


Som jag tidigare nämnt så fungerar fortfarande inte nätet hemma, så räkna inte med några större uppdateringar på ett tag. :/ Just nu inväntar vi tydligen en ny boxer till lägenheten som är svår att få tag i... 
 
Ska försöka skicka iväg några mms uppdateringar när jag hinner och kan! :)
Vi hörs när vi hörs!
xoxo//SessaMyys

Postat av: Kaleido

Alltså... har fortfarande inte kommit över faktum att HP är over D:

Och jag såg den på premiären.

Jag antar att jag aldrig fattade att HP skulle ta slut en dag (trots att jag läst the books).

2011-08-06 @ 23:39:22
URL: http://kaleido.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström