2011-12-02 | 12:46:47

Dagens låt; Apink - My My

Pojkvännen och jag startade dagen med varma mackor och några avsnitt "The Walking Dead". En riktig mysmorgon!<3

Vi får se vad jag hittar på idag...  Tänkte försöka dra fram dammsugaren och städa lite.. Eller kanske plocka fram min wacom och måla? :) Vet inte ricktigt vad jag är sugen på...

Bjuder på lite musik i brist på fantasi och bra bilder;)  ;
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström