2011-12-07 | 10:57:47

Förkylning på g??

Godmorgon cupcakes!
Hoppas ni sovit gott och att ni haft en bra dag så här långt. :)
Själv vaknade jag redan klockan 9 imorse så jag borde ha fått massor gjort redan... Men nej, självfallet så fastnar man framför TVn och sen, vips, har hela morgonen försvunnit! xD Jag som tänkte diska och städa.... Oh well..

Känner mig inte helt 100% idag. :/ Vaknade med ont i huvudet och jag känner mig nästan lite febrig. Har slängt i mig några tabletter och tänkte ta en powerwalk framför TV och se om det känns bättre sen. :)

"The girls next door" Blir dagens TV underhållning under powerwalken! ((Dagens sanning; inte mycket peppar på träningen lika mycket som att titta på massa supersmala, blonda fotomodeller som springer runt halvnakna på TVn. xD ))
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström