2011-12-16 | 14:43:15

Gräsänka

Pojkvännen är iväg med jobbet på julbord i Røros heeeela dagen, så här sitter jag hemma ensam med bara kissarna som sällskap.
Bortsett från en snabbtur till jobbet idag har jag egentligen inte gjort så mycket vettigt. Försöker vårda min förkylning så jag kan komma tillbaka frisk och kry på jobbet på måndag! :)

Btw, har ni insett att det är julafton nästa vecka!? Jag var helt säker på att det var veckan efter! O_o Jag och tidsuppfattning går verkligen inte hand i hand....  xD

Solnedgång i Funäsdalen
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström