2011-12-19 | 19:36:00

Hemma

Ja, tydligen fick man ju inte sova över på museet efter stängning.. Så jag blev utskickad i mörkret och tvingad att gå hem.

Jag kan lugna alla oroliga själar och berätta att jag inte blev våldtagen eller mördad.
Däremot blev jag förföljd av en mysko bil utanför hotellet...
Eller, ja... Det kan, med betoning på KAN, ha varit så att jag gick liiiite för långt ut på körbanan så han inte kunde köra om mig.... 

GkcVqT on Make A Gif, Animated Gifs
PEACE! xoxo's // From SessaMyys @ Home. Safe, and un-raped!

Postat av: kajsa

sv: aw, den lilla hästen är så snäll såå :)

tar du fram handen mot honom så slickar han på den som en hund :) <3

2011-12-19 @ 21:17:59
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström