2011-12-19 | 16:48:52

Mörkrädd

Idag var jag hurtig och gick till jobbet!
Blixten fick stanna hemma eftersom jag inte orkade åka och tanka.

Synd bara att jag glömt bort att det blir bäcksvart ute här i Norrland efter klockan 15...
Och vad är problemet undrar ni?
Jo ni förstår att Sanna, 23 jordsnurr gammal, är fruktansvärt rädd för mörker. Och hon är bergsäker på att alla människor, vuxna som barn, förvandlas till våldtäktsmän och mördare när det blir mörkt ute.

Så om någon undrar vart jag är, så finns jag att hitta i lillsäterstugan på museets övre plan. Där jag planerar att bosätta mig tills någon med ficklampa kommer och hämtar mig!

I stugan till vänster tänker Sanna bo tills det ljusnar. Bildkälla
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström