2011-02-20 | 16:24:56

Söromsjön

Pojkvännen och jag har precis kommit hem efter en supermysig grill-lunch hemma hos min faster i söromsjön<3
Har varit en supervacker dag! -5c och strålande sol. :3 

Nu ska vi börja göra middag!

 
Bild tagen för ca 10 min sedan. Solnedgång utanför våran lägenhet!

Postat av: aidaj

nej jag behövde inte skriva något ;) de kanske beror på olika datorer ? ~~

2011-02-20 @ 16:32:24
URL: http://flowerrock.blogg.se/
Postat av: aidaj

hihihi varsegood :) <33

2011-02-20 @ 17:13:49
URL: http://flowerrock.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström