2011-02-16 | 10:44:39

Sportlovsveckor!

Vecka 7, dvs första sportlovsveckan, är äntligen här! :D
Nu blir det kanske lite fart på museet! ^^  Jag kommer jobba som ett as de närmaste veckorna och dö i sängen när jag kommer hem, så bloggen kommer tyvärr bli ganska lidande ett tag framöver.. Men jag ska försöka smyga in lite inlägg när jag hinner och kan. :3
 
Jag hade f.ö en supermysig söndag. Eftersom jag jobbade 8-18 på måndagen så bestämde jag och pojkvännen oss för att "Fira" alla hjärtans dag på söndagen istället. <3 Jag fick frukost på sängen när jag vaknade och sen på kvällen, efter en hel dags behövligt slappande framför TVn, lagade vi sushi tillsammans och hadde supermysig sushi middag! :D <3<3 
                
                      Bild stulen från google.
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström