2011-02-02 | 10:41:43

SessaMyys Dissar!

TV-apparaterna är nu levererade och åtminstone den ena är på plats.... SUCK!
Självfallet så var inte väggstativet till lilla TVn med så jag fick ringa Elgigantens kundservice...

När jag kom fram svarade en brud, som knappt kunde svenska, att "Nej, det är klart att det inte kommit fram, vi har ju inte skickat det än....."
När jag säger att det var konstigt att TVn kommit fram och det stod att stativet skulle komma samtidig så sa hon bara att "jaahaaa, nej men vi har haft slut på den i lager...." 
"Jaaaaaahaaaaaa.." Svarar jag och påpekar att det kanske borde stå det i leveransrapporten istället för att den är skickad. Så som alla andra företag gör....  Hahaha, då svarar tanten att den skickas antingen IGÅR, eller imorgon....

xD Jag tror jag döööör! Den skickas kanske igår!?

                                      
Neeeej, ursa!
Sanna ger Elgigantens kundservice 1 Sessor av 5!

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström