2011-01-18 | 13:47:45

Äta thailändare.

Hallojs i stugorna!

Sitter på jobbet och gör egentligen ingenting
. Har småläst lite ur alla läxböckerna jag har, men jag är på tok för sliten för att något ska fastna.

Har känt mig riktigt risig på sistanes. Huvudvärk och migrän har bytt av varandra och det känns fortfarande som det är en förkylning på gång men som inte vill bryta ut. :/ Vilket resulterat i en trött och grinig Sanna som inte alls kan vara speciellt kul att umgås med. Och dessutom har bloggen fått lida också...
Men nu äter jag mandariner så det sprutar ur öronen ;D Får hoppas att C-vitaminerna gör att jag mår lite bättre!

Ikväll kommer pojkvännen och hämtar mig efter jobbet! <3 Vi ska åka och äta, som han själv så fint kallade det, Thailändare.... xD Dvs thaimat från byns lilla Thai-take away vagn. :3 Mysigt!

            
             Random gammal bild.

Postat av: aidaj

jag fårstår verkligen hur du känner dej !

jag känner mej oxå trött o hängig dom här dagarna "/ de e jätte jobbigt! hoppas du blir bra igen :)

2011-01-18 @ 20:17:40
URL: http://flowerrock.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström