2011-01-01 | 16:26:47

dagen efter dagen före. ;)

Idag blev en riktig slödag. Efter vi städat klart imorse blev det en långpromenad och efter det har jag suttit bänkad vid TV spelet hela dagen. Nu sitter jag och väntar på att pojkvännen ska komma hem med lite mat. :D

Har lite småbloggtorka... Så jag får passa på att be om ursäkt för de få sporadiska innehållslösa inlägg jag lägger ut. Tecknandet har inte heller kommit igång än, väntar på en ny extern hårddisk så jag kan börja lägga in alla mina filer och dylikt på datorn. :) Blir nog så illa tvungen att installera en äldre variant av photoshop också, för varianten Pojkvännen installerat var waaay för komplicerad för mig xD 

Ååååh nu kom Pojkvännen tillbaka. :D Nu ska det lagas maaat! <3

              
              Silent hill V;Dagens Beroende!
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström