2011-01-30 | 19:07:10

Statusuppdatering i väntan på solsidan...



Ooooh, herre jisses vad jag är mätt.  :3
Pojkvännen insåg alldeles för sent att vi glömt ta ut köttet vi skulle ha till middag ur frysen, så vi blev tvungna att ta till plan B - Pizza!
......Jag grät inte direkt blod om vi säger så.. ;)
Så nu sitter jag här med palt-koma och inväntar att solsidan ska börja. :)

Hoppas ni också får en trevlig kväll! <3

               
                Solsidan - får 5 sessor av 5 möjliga!




Postat av: Sabina ☆

sv. Ja, jag är jätterädd för att mitt hår ska bli totalt sönderblekt och förstört T^T Så jag kommer nog ändå hålla mig till lite mörkare hårfärg.

2011-01-30 @ 20:21:28
URL: http://sweetfairyfloss.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström