2011-01-04 | 19:24:27

work work.

Kom precis hem från jobbet och har äntligen tid att sätta mig ner och göra något ovettigt.
Var på min första jobbdag igår. :D Gick ruskigt bra, men jag kom inte hem förens sent på kvällen, och efter jag hunnit äta mat och tvättat av mig lite så var det dags att sova. 
Kan nog tyverr bli så att eftersom jag numera jobbar 10-19 varje mån till fre kan det bli lite svårt att uppdatera bloggen. Men jag ska göra mitt bästa och uttnyttja Blogg.se's tidsinställda inlägg så ni får något att läsa :) 

Och om blogg.se kunde vara så vänliga att fixa en blogg-app till Android telefoner skulle Sanna bli väääldigt glad. *blink blink*


Här i receptionen bor numera SessaMyys om dagarna :3

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström