2011-01-10 | 17:54:24

ZUP!?

Yo, dudes and dudettes!

:) Back to vardagen och massa jobb efter en trevlig helg
försökte ta mig in på bloggen hela dan igår men lyckades aldrig komma längre än inloggningssidan. Är dock osäker på om det var blogg.se som krånglade eller om det var vårat WiFi nät som laggade. :/  

Var en löööjligt lugn dag på jobbet, vi hade sammanlagt 7 gäster och samtliga kom innom de första 3 timmarna. vilket resulterade i väldans massa dötid. Passade på att läsa lite böcker om utställningarna som jag blivit tillsagt att plugga på när jag fått tid över.
Vill nog våga påstå att jag numera är mer eller mindre snart expert på allt som rör Erik Fundin (Grundare av härjedalens fornminnnes förening.) ;)

                                

Nej, det var nog allt för min del idag, nu ska jag spela lite sims ^^ Hihi!
Peace out! 

                                     

Postat av: Hinotechi

Blogg Esse's startsida krånglar skiitmycket för mig också o.O

Jag brukar bara logga in på publishme.se/login

den fungerar alltid även ifall startsidan lägger av

2011-01-11 @ 18:14:49
URL: http://kaleido.blogg.se/
Postat av: SessaMyys

SV; Jo provade dt, men kom ändå bara till första sidan efter inloggningen. :/

2011-01-12 @ 18:35:55
URL: http://sessamyys.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström