2011-07-17 | 15:43:00

Sist i världen?

Snälla Rara Härjedalens kommun; BYGG EN JÄVLA BIOGRAF!

Jag kommer nog bli sist i världen att se den nya Harry Potter filmen!
Det är fasiken inte rättvist att den är en biltripp på närmare 6 timmar t/r för att komma till en biograf.

MEN om jag ska se det från den positiva sidan, måste det väl vara att jag åtminstone får dra ut på "slutet" liiite längre än alla andra.
Suga lite extra på karamellen innan den tar slut.

Men ändå.
wtf lixom.

Postat av: Hinotechi

Åh Harry Potter, grät igenom hela filmen för att jag nt ville att det skulle ta slut

2011-07-17 @ 20:05:30
URL: http://kaleido.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström