2011-03-23 | 09:58:29

Blåsigt värre!

:D Hallå i stugorna!
Hoppas alla haft en bra start på veckan. ^^

Själv har jag haft fullt upp :3 
Sedan igår har det varit storm här uppe i funäsdalen, vilket resulterat i massa stängda liftar.
Och vad gör folk som åker skidor när dom inte kan åka skidor?? Jo, dom går på museum xD 
Man jag ska inte klaga. :) Bara skönt när man har lite att göra.

Mindre kul måste jag medge att det var att till jobbet idag. =___= Motvind hela vägen och det kändes som att man stod mer still än gick framåt xD I vissa fall gick man framåt men kom bakåt! Helt sinnessjukt.  
hoppas det lugnar ner sig innan jag ska gå hem ikväll. :/


Bild över ett blåsigt Funäsdalen. Nytagen bild från webbcamen uppe på berget.

Postat av: Jennie

hehe det ser ut som hela byn är dränkt i snö!

2011-03-23 @ 11:13:13
URL: http://www.jenniegrinde.se
Postat av: Therese

Fin blogg :)

2011-03-24 @ 17:44:01
URL: http://formylife.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström