2011-03-04 | 10:15:33

Förklarad frånvaro~

Det är mer eller mindre KAOS på jobbet. :) Superkul! Igår hade jag kö in till museet hela dagen. 
Helt sinnessjukt. Och det ser ut att kunna bli mycket idag också. 
Därav min frånvaro från bloggen! Idag slutar jag förhoppningsvis liiite tidigare så jag ska försöka hinna uppdatera lite senare ikväll. :3 

SessaMyys, the busy bee is signíng out! 
bai baii~ 


Bildkälla                                                                                                                                                                        

Postat av: Therese

Allt bra?

2011-03-04 @ 12:56:49
URL: http://browntess.blogg.se/
Postat av: Therese

Allt bra?

2011-03-04 @ 12:57:18
URL: http://browntess.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström