2011-03-12 | 09:51:35

Ny design!

Godmorgon alla morgonpigga :3

Nu är designen uppe och jag ber om ursäkt för strulet igår kväll.. xD Inte nog med att jag lyckades 404 hela bloggen ett par timmar, när jag äntligen fattade vad jag gjort för fel blev bloggen helt random lösenordsskyddad. O_o
Efter mycket om och men TROR jag att jag löst alla buggar. Stöter ni på något problem så skulle jag bli jätteglad om ni hojtar till! :)

Nu ska jag försöka piggna till lite och dra mig ner till solariet. :D  
   
                                 
                                 
SessaMyys look of the day; Sleten sjukling-looken. Helt klart det nya svarta xD
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström