2011-03-31 | 11:35:01

Nya tag!

Nu sjutton har jag fått nog!
Från och med idag har jag gett migsjälv sockerförbud på vardagar! >< Jag har slarvat något så ofantligt sen jag flyttade hit så jag höll ju på att trilla av vågen när jag vägde mig igår.



Så från och med nu får Sanna INTE;
  
   -Äta godis på någon annan dag förutom lördag.  

   -Köpa fler än 2 stycken 1.5 liters cola-zero flaskor i veckan.
Dessa ska köpas in på fredagen, och när dom är slut är dom SLUT. och det är köpstopp fram tills kommande fredag.

   -Äta fikabröd på vardagar!

   -Ta bilen till jobbet om hon inte ska åka och handla direkt efter hon slutat.

   -Äta eller dricka något annat än vatten/te efter kl:19.

PUNKTochSLUT!- som Gurkan skulle ha sagt.

               

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström