2011-03-04 | 13:52:08

Shopping!


Det är tur att alla mina favorit-affärer numera säljer sina plagg över nätet. För annars hade jag nog redan blivit lappsjuk! xD  
Samtliga plagg är från ginatricot.se :3
Postat av: bea

haha min kompis gjorde en header till mig bara så där va tyckeru om den ?

tyckeru inte den är för barnslig hehe ?

skit gulligt om du kunnde svara :/ <3

skit fin blogg haru <3

2011-03-04 @ 14:24:12
URL: http://vafanskajaaheta.blogg.se/
Postat av: Caroline

sv: aww, tack detsamma :D

2011-03-04 @ 19:26:42
URL: http://czheng.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström