2011-03-25 | 19:50:41

Tråkigheter i Funäsdalen :(

          

Läs mer på följande sidor:

Expressen.se

Aftonbladet.se

op.se





För att slippa fler hysteriska samtal från släkt och vänner vill jag passa på att klargöra följande;

-Nej, jag kände personligen inte pojken som blev biten.
-Nej, jag tror inte björnen rymt ner till området där min lägenhet ligger för att äta upp mig. 
-Björnar kan, mig veterligen, inte öppna dörrar eller fönster. Så jag tror inte jag behöver låsa in mig... ;) 




Postat av: Elina

sv: Så lite så :) !

Hemskt med en björnattack, stackars kille... :/

2011-03-25 @ 23:58:18
URL: http://ebey.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström