2011-05-02 | 12:21:53

Jag lever! ;D

:3 Hallå allihopa!
Som ni säkerligen märkt tog jag en liten brejk från bloggandet förra veckan.
Jag har haft waay för mycket i huvudet för att orka blogga. Och som grädde på moset åkte jag dessutom på världens dunderförkylning förra helgen :(

Men nu verkar det som att jag har koll på alla trådar, förkylningen är under kontroll och jag har egentligen bara besiktningen av bilen kvar som hänger och tynger ner axlarna.
Och den ska jag se till att få gjord ikväll, så håll alla tummar och tår att den går igenom UA! Jag har verkligen inte lust att slänga ut mer pengar på blixten just nu... 

Nu ska jag gå och fortsätta städa. :) Vi hörs senare! <3

Städmission just nu; Ut med påsken! En helt vanlig dag i SessaMyys oh så glamorösa liv ;)
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström