2011-11-13 | 18:42:41

12 långa timmar

Då var det mesta nerpackat och jag är nog så redo jag kan bli för morgondagens lååååånga resa.
Kollade på alla papper idag och insåg att resan kommer starta kl 10 på morgonen, och jag kommer inte vara framme förens efter kl 22 i Strängnäs. :/

Stort minus att de inte har eluttag på bussen så man kan ha med sig datorn. =_=
Aja, jag har laddat Pojkvännens nintendo DS så jag kan åtminstånde sitta och nörda Pokémon tills jag spyr. xD

Bild från solnedgången för några timmar sedan...
Postat av: Anonym

Vilken Fin bild :) !

Är allt bra med dig nu efter helgen, peppad inför en ny vecka :D ?!

Kram på dig

2011-11-14 @ 10:00:52
URL: http://modelbea.blogg.se/
Postat av: Malin

Grattis på födelsedagen Sanna! :D kram

2011-11-15 @ 09:45:30
URL: http://www.safholm.com
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström