2011-11-05 | 14:54:30

Dagens Vill Ha; Dip dye!

Jag är så sjuuukt sugen på att färga håret. Det är snart tre år sen senast jag färgade håret, så just nu är mitt hår helt ofärgat.
Råkade nämligen ut för en liten färgningsolycka som inte gick att reparera, så det var bara att klippa av håret och spara ut nytt friskt hår.

Har stött på fenomenet "dip dye" allt oftare, och jag tycker det är så sjuuuukt snyggt!!! Speciellt de lite mer diskreta varianterna där topparna är några nyanser ljusare än resten av håret. 

Får jag pengar över efter tandläkaren blir det nog en tripp till frissan! n_n <3 


Vad tycks? Hot or not???

Postat av: Kaleido

SKITsnyggt :o du skulle nog passa riktigt bra i det!

2011-11-15 @ 12:33:37
URL: http://kaleido.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström