2011-11-19 | 22:42:00

Det var denna dagen i vårt liv!



Har precis vinkat av Dannie och Micke efter en helkväll med kamerashopping, pizza och kass humor i mängder! xD
Måste medge att dagen började lite trist med en fruktansvärt sur Sanna på sveriges vassaste humör. Men nu är humöret på topp igen! :D

Lika bra att avsluta dagen när man ligger på plus, så nu tänker jag gå och lägga mig och glo på lite film. n_n
Sov gott! <3
Postat av: Haidi Jakobsson

SVAR: tack tack :D

2011-11-19 @ 23:15:42
URL: http://haidisblog.se
Postat av: Anonym

Okej vad mys :) !

Jag skulle egentligen gått till Amba på bloggeventet, men jag vad så trött och sliten efter träningen så det gick inte :/ .. Men det kommer fler gånger :) !

Idag jobbar jag, jobbar alltid varje söndag. Har du också något som du alltid gör på söndagar?? Typ kollar på tv och sappar :D ? haha jag vet många som gör det (; Typ som en avslappningsdag!

2011-11-20 @ 07:32:10
URL: http://svettlukt.se
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström