2011-11-05 | 22:22:54

Nymålat, igen... xD

Hahaha! Jag är hopplös när det kommer till bloggdesign. Var det två veckor sen jag bytte sist eller??

Jag var tvungen att göra lite akuta ändringar i bloggen eftersom fuskbugg.se, där jag hade en hel del kodning sparat, valde att stänga ner. Och när jag ändå var tvungen att koda om så tänkte jag att jag lika gärna kunde måla om! :D

I.o.m att kodningen från fuskbugg.se är borta borde alla numera kunna komma in på min blogg utan problem. Jag vet att en del haft problem att komma in pga klagande antivirus.
Synd bara på alla fina fonter. :(

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström