2011-10-10 | 14:42:24

äntligen! :D

Mitt under städningen ringer det på dörren, och det är min pappas snälla kusin som kom med mitt Attract gåband! :D Jeeeey!!!
Omg, jag är så himla taggad på att börja träna igen! Och om bandet är så bra som alla påstår, kommer jag vara MINST lika snygg som Angelina Jolie om några veckor. ;)

Postat av: Kaleido

Hahaha, best ever :)

Wait... Jag borde också skaffa ett sånt band? O.o

2011-10-10 @ 22:59:37
URL: http://kaleido.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström