2011-10-10 | 18:02:33

Billigt och bra = Mi lajki! (o-sponsrat-inlägg)

Idag när jag surfade runt bland alla bloggar jag brukar läsa, var det en utav tjejerna som rekommenderade en sida som heter beautyzone.se, och även en hudvårdsserie som säljs där som heter "I love..." :D 
Blev glatt överraskad när det visade sig att de flesta produkterna i den serien inte kostade mer är 69:- st! 
Jag har varit på spaning länge efter bra och billiga bodylotions och bodybutters, så jag kan inte säga annat än; SCORE!

Jag är ju som jag är, så nu är ett stort paket packat med hudvård och bubbelbad i massa najsiga dofter på väg hem till mig! :3  

I love... Coconut and cream, Tropical paradise, Strawberry Milkshake, Vanilla icecream, Lemon and limes & Juicy watermelon♥ Massa söta dofter på väg hem till mig! n_n
Postat av: 美杏花

sv: Dom kommer säkert snart :D

2011-10-10 @ 18:23:43
URL: http://biancaselin.blogg.se/
Postat av: 美杏花

sv: Vad roligt! :D Du får visa bilder på kläderna så jag får se dem hihi ^^

Det var så lite så, alltid roligt att visa nya sidor och ge tips till andra ^^<3

2011-10-10 @ 18:30:00
URL: http://biancaselin.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström