2011-10-20 | 10:19:48

Full Fart!


God morgon Cupcakes!<3
Både jag och kattungarna tog en alldeles för skön sovmorgon idag! När jag klev upp vid halv tio låg dom fortfarande och sov. Så självklart har dom ADHD nu. xD Hahah!

Vanligtis brukar dom vakna vid 6 och leka sig trötta lagom tills klockan 10 så jag kan ta fram promenadbandet och träna.
Men det ser ut att bli en sen morgonträning idag... Haha, aja, jag får kika på ett avsnitt av Jersey Shore och invänta John Blund.
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström