2011-10-13 | 14:08:16

Hujeda mig, vilken dag!

Våran stora katt, Bullen, har skadat ena ögat. Och imorse fick jag ett sms av pojkvännen att han ville att jag skulle ringa veterinären och boka tid, eftersom han hade fullt upp på jobbet.
Ny vaken och fortfarande kvarliggandes i sängen ringer jag och bokar en tid till kl 14.45.....
För det var ju dumt att gå upp och kolla först om katten är INNE över huvud taget. Vilket han självfallet inte var. 

Och med min vanliga tur har han fortfarande inte kommit hem, trots desperata försök från både matte och husse, så det var bara att ringa och boka om tiden!
Som tur var fick vi en ny tid kl10.00 imorgon bitti.
Jag ger mig fan på att kattskrället bestämmer sig för att inte komma hem inatt bara för det! =_=


Och på tal om katter,
gissa vilka två katt-tvillingar som drog ner våran fina fruktskål i golvet klockan 6 imorse....
Behöver jag påpeka att gårdagens kassa humör inte direkt lugnat ner sig tills idag?


Gammal bild på Bullen.

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström