2011-10-27 | 13:53:00

I *Heart* my nerdglasses!

Det är många som frågat om mina "nya glasögon".
Faktum är att jag köpte dom för ca 2 år sedan på specsavers, och det är riktiga glasögon.

 Jag är nästintill blind utan glasögon eller linser och jag behövde ett par stora bekväma glasögon att ha hemma. xD Så jag tog de största, nördigaste jag kunde hitta! And I love them! <3

  

Postat av: Kaleido

Tänkte säga att jag älskar glasögonen, tycker de påminner lite om mina egna. Nördiga-stora-som-tv-rutor-glasögon. Finns det något bättre :D?

2011-10-31 @ 21:54:44
URL: http://kaleido.blogg.se/
Postat av: Stina

De var jättesnygga! :)

2011-11-25 @ 23:24:08
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström