2011-10-21 | 15:30:00

I väntan på middagen...

Sitter och rensar i min sminkväska.
När jag hittade foundation nr5 insåg jag att jag har smink-shopping issiues. xD
Vem behöver 5 foundations???!
Postat av: Kaleido

Känner ibland att man aldrig kan ha för mycket av en vara, man har ju inte alltid samma nyans på huden? :o Inte heller samma krav på t.ex. fult elr så.

2011-10-31 @ 21:43:30
URL: http://kaleido.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström