2011-10-17 | 12:52:50

Jersey shore-maraton!

Jag har precis plockat undan efter morgonens träningspass. Jag vet att jag sagt det förut, men jag säger det igen; JAG ÄLSKAR mitt nya attract band! <3 Och bara det faktum att det går att vika ihop så det blir nästintill obefintligt när man är klar gör det till en solklar tio-poängare! :)
Ska skriva en lite mer utförlig recension när jag använt den några veckor!

Vaknade med ont i axeln idag, antagligen efter att ha setat för länge vid datorn igår. Så jag tänker hålla mig undan från den idag! :( Har inte lust med någon ny inflamation när resten nyss lagt sig!
Så nu sitter jag och väntar på att Jersey Shore s.1 ska ladda klart på datorn så jag kan spendera dagen framför TVn istället. xD Har kollat på några avsnitt av s.4 på MTV och jag är hooked!


Någon annan läsare som gillar Jersey Shore?? :)

 

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström