2011-10-26 | 19:08:00

Kvällens tips/vill ha; "secret bag"

Jag har kanske världens största väska, och jag ÄLSKAR den... MEN den innehåller i stort sett bara ett endaste litet fack, i övrigt är den som ett stort svart hål. Och vad man än lägger däri försvinner spårlöst.
Lite typ som den ena strumpan i tvättmaskinen...

Jag satt och fönstershoppade inne på Yesstyle och hittade kanske ett utav de smartaste föremålen jag sett det här årtiondet!!



Bag organizer, eller "the secret bag", är en väska man stoppar i väskan! Och det bästa av allt; den kostar bara ~180:- ! 
Nästa gång jag beställer från yesstyle kommer den här absolut få följa med hit till sverige! 
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström