2011-10-27 | 12:33:47

Näst sista dagen..

Det är torsdag idag, vilket betyder att det är min näst sista lediga vardag innan jag börjar jobba igen på måndag! :D
Ska bli så sjukt skönt att få något att göra.

Faktum är att det kommer bli rätt hektiskt ett tag framöver Jag kommer jobba järnet i två veckor och sen blir det att ta bussen ner till strängnäs för födelsedagsfirande och massa tandläkartider. Och sen tillbaka hit igen för att jobba och sen tillbaka ner för att fira jul. Pust och stön xD Aja, det blir nog bra i slutändan.

Vaknade okristligt tidigt idag också, så självklart är jag trött som ett as. >< Frågan är om man ska orka göra något idag, eller om man bara ska ligga och glo färdigt på sista säsongen av jersey shore..?
The stay at home and do nothing-look of the day...
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström