2011-10-22 | 22:18:06

Nymålat!

                     

Då var jag ÄNTLIGEN, efter timmar framför datorn, klar med designen!
Det är en helt ny design, även fast den ser nästan likadan ut. :3

Jag tror att jag lyckats fixa till alla buggar, men om ni hittar något får ni gärna hojta till! <3
Nu ska jag gå och sova.

God natt!

Postat av: Kaleido

gillar layouten O_O

Har försökte få liknande resultat innan men jag blir alltid så trött på kodandet D:

2011-10-31 @ 21:48:02
URL: http://kaleido.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström