2011-10-19 | 18:39:16

Sannas önskelista v.2.1

Efter ÅR av tjat från släkt och vänner har jag i år valt att skriva ihop en önskelista.
Sakerna på listan är utan inbördes ordning, och listan uppdateras kontinuerligt allt eftersom jag kommer på något jag önskar mig.

OBS:
Snälla rara släkt och vänner, TÄNK på att jag flyttat till en liten fjuttby i norrland, och närmaste shoppingställe är ljusår bort, så UNDVIK att köpa presentkort! Dom hinner ändå bara gå ut innan jag har nån sjans att använda dom.

♥ PENGAR
Pengar pengar pengar! Det kanske känns som världens mest boring present att ge bort, men för en tjej som bara är anställd 8 månader om året så känns det absolut inte tråkigt att få!


HEMNES SOFFBORD (SVARTBRUN)
Sååå snyggt och stilrent, och framförallt matchar det våran nya bokhylla! :3
Bordet är egentligen någon DM för kort för min smak, men ingenting svärfar inte kan ordna! ;)


BJÖRN AXÉN CURLING IRON 25mm
Favorit i repris! Min egen gick sönder efter några års våldsanvändnning (Snyft) så självfallet önskar jag mig en ny!
OBH Nordica är överlägset bäst när det kommer till att locka hår, och då jag kan förstå att Björn Axéns ligger i det lite dyraste laget har jag även spanat in DEN HÄR locktången från samma märke. :)


♥ GOOD WORKS Armband
Good works (f.d "Humanity") har en serie med armband som jag är helt frälst i! Väldigt enkla och stilrena, och desto fler man har på sig, desto snyggare blir det! n_n
Jag önskar mig följande varianter/färger;
-Good Works Wrap-around lether bracelet with stones (Chokolate, Natural, Black)
-
Good Works Wrap-around lether bracelet 93cm (Black, rust, plum, natural)
-Good Works Wrap-around Metallic bracelet 93cm (Bronze, silver)



♥ THE SIMS 3 (STADSLIV) & (HUSDJUR)
Att jag är mer eller mindre besatt i SIMS spelen är det väl ingen som missat? :3 Just nu äger jag samtliga spel i serien förutom de här två.


CHRISTINA AGUILERA
Ja, och inte själva personen i fråga förståss ;3 utan hennes underbara parfym! :D En utav mina favoriter och min gamla håller på att ta slut.


WONDERBRA (strlk 80C)
Wonderba har släppt en serie som heter "Full effect" som sålt som smör över hela världen. Här i sverige har den varit nästintill omöjlig att få tag på under året! Men nu har hysterin laggt sig och den går att få tag på i de flesta välsorterade klädaffärer som säljer underkläder. (te.x Lindex).
Den är dock i särklass billigast att få tag på om man beställer via uppercut.
Jag äger en sedan tidigare, men den är så välanvänd att man knappt ser att det är en BH längre. xD Så nu önskar jag mig en ny. :) Gärna den länkade spetsmodellen!


MUS "MARIA MONTAZAMI" LÄPPSTIFT
Make Up Store har släppt ett Nude-färgat läppstift i samarbete med självaste läppstifts-drottningen Maria Montazami.
Och eftersom jag dyrkar både "Nude" läppstift och Maria så skulle jag verkligen vilja ha ett exemplar av läppstiftet!
Fram tills 6/10 fanns den att köpa på Kicks hemsida, men nu står det att "produkten inte går att hitta". Det kan vara så att det var ett "limited edition" läppstift, men jag kan tänka mig att den finns på kicks butiker och kanske också inne på Makeupstore! (klicka här för att se hur läppstiftet se ut)



KABUKIBORSTE
Kabukiborste finns att få tag på ÖVERALLT. Från mataffärer som säljer smink till de dyraste sminkbutikerna.
När det kommer till smink applikatorer måste jag dock understryka att man får vad man betalar för.


FÖRKLÄDE
:) Jag älskar att baka och laga mat, men av någon anledning är jag alltid täckt med kladd över hela kläderna när jag väl är klar.
Ett förkläde hade setat fint! Och inte ett såntdära litet fjuttigt ett som bara täcker höften och ovansidan av låren. Sanna "klantarslet" Siljeström behöver minst ett sådant som man även hänger över huvudet så bröstet också är skyddat!


EXTERN BLIXT (till Nikon D40x)
Jag håller på att bli galen när jag fotar med min interna blixt till kameran. Det blir ALLTID skugga från objektivet hur tusan jag än gör!
Därför skulle jag vilja ha en extern blixt till min Nikon D40x. :) Det behöver absolut inte vara den vassaste modellen, bara jag slipper den där nedrans skuggan!


NIKON D90
När vi ändå pratar systemkameror så är min D40x något i det mest utslitna laget, vilket börjar synas på bilderna.
D90 är väll inte den nyaste modellen men å andra sidan är jag ingen proffsfotograf så det räcker gott och väl åt mig.


Friis & CO - Luxsus Crown Bag
Bara för att den är SÅ snygg!<3
Postat av: Kaleido

Hej Sanna!

Jag har en snabb fråga :) Du har ju kategorier och så efter horisontellt, men när JAG försöker koda om min design så att de lägger sig horisontellt så vägrar den o.o

Har du något tips på vad man kan göra?

2011-10-20 @ 17:41:49
URL: http://kaleido.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström