2011-10-19 | 13:34:00

SessaMyys tacknartips; Juicy Lips! :D

Nu var det ett tag sedan ni fick något tecknartips, så jag tänkte slänga upp en en snabb step-by-step bild på hur jag gjorde läpparna på min kommande bild "Alice"

Ni behöver:
-Kunna arbeta i photoshop, framförallt arbeta med lager.
-En ritbräda. Tyvärr tror jag det kan vara svårt att få ett bra resultat med en mus. (Men inte OMÖJLIGT)
-Överseende för eventuella stavfel. xD


OBS: Allt ska läggas på separata lager. Se varje siffra som ett lager, bortsätt från nr 4 som ska vara på samma lager som det första.





Lycka till! Och som vanligt; har ni några frågor, tveka inte att fråga!
Och man får mer än gärna önska framtida tecknartips!<3
Postat av: Anonym

fan va grymt juu:O as fint.

gör du med photoshop?

2011-10-19 @ 17:35:39
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: Kaleido

Snyggt!

2011-10-19 @ 23:49:33
URL: http://kaleido.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström