2011-10-10 | 11:26:17

Snabeldraken och jag


Tog en låång sovmorgon idag!<3 Så nu sitter jag och käkar frulle och kikar på TV. :3
Har en väldigt glamorös dag framför mig. Det ska dammsugas, dammas och svabbas så det står härliga till.

Det är verkligen på tiden att snabeldraken får komma ut på promenad.. Våra dammtussar är nämligen nyblivna föräldrar till en en liten kull småtussar! Det sista jag hörde var att det var en miljonlingar, men eftersom mamma-damtuss fortfarande är kvar inne på förlossningen så är antalet lite "luddigt" så att säga... ;) hehe...

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström