2011-10-15 | 12:33:09

Speed-Painting- Ariel

Satt och klottrade hela kvällen igår utan att egentlgen tänka på vad jag gjorde.
Och helt plötsligt var det här bilden på datorn!

Jag gillar den, men det ser verkligen inte ut som något jag skulle ha gjort... :/ Men frågan är om det är så illa?
                

Så vad tycks? Hiss eller diss??

Postat av: DR

- hiss!

2011-10-15 @ 14:27:13
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Hiss! Definitivt! Tycker det var en härlig tolkning av henne faktiskt, lite mer fisk över det hela, hon är ju faktiskt 50/50..



Svar: Ja ugh, jag minns så väl de svenska McDonald's skorna, dyra som fan var dom också, typ 500 kr eller så va? Turen är att vi får köpa våra egna jobbar skor här men då blev jag snål istället, jag köpte sånna där inlägg samtidigt som jag köpte mina nya skor men det var dog inte gele, kanske var ett misstag :O men det känns mycket bättre, fötterna var bara redan lite ömma innan så..

2011-10-15 @ 15:31:10
URL: http://kiminostyle.blogg.se/
Postat av: Dannie

HISS!! VILL HA DEN PÅ MITT BEN! LOVE U! <3

2011-10-19 @ 23:29:31
Postat av: Kaleido

Hiiiiss!

Den är jättesnygg, älskar håret

2011-10-19 @ 23:45:20
URL: http://kaleido.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström