2011-10-02 | 11:44:32

The sims3

The sims 3 kan vara ett utav tidernas mest beroendeframkallande spel!
Jag satte igång det strax efter jag skrev gårdagens inlägg och sen VIPS så var klockan dags att gå och sova!

O_O Helt sanslöst! Och det värsta är att idag kliar fingrarna ännumer! Jag bara MÅSTE spela! xD
Så funderar ni på vart jag tagit vägen någon dag så vet ni. xD Jag sitter antagligen fastlimmad framför dataskärmen och slösar bort massa tid.  :3    

           

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström