2011-09-20 | 10:36:08

Älskade lilla vännen<3

Ursa, det blev en jobbig dag igår. :(

Redan när jag gick upp igår märkte jag att en utav kattbebisarna bettedde sig lite knepigt och höll sig undan.
Först trodde jag bara att han kanske var trött, men när jag började hälla upp mat och han inte kom springandes som en galen häst förstod jag att något inte stod rätt till.
Så jag plockade upp han och undersökte han och han hade jätteont i ena ljumsken. Och de få gånger han rörde sig märkte jag att han haltade med framtassen också. 

Så nu ligger lilla stackars giffel, efter order från veterinären, i "Karantän" inne i vårat sovrum för att slippa ifrån Harry. (Som inte förstår att broschan har ont utan försöker busa med han ändå...Dumma katt xD )

Men ursa, jag tycker sååå synd om stackars lilla giffel! :( Han har sååå ont och han kommer knappt upp och ner i kattlådan själv. Och jag kan inte göra NÅNTING! Bara sitta och avvakta och se på när stackars lilla vännen har ont....

                  
                                              Giffel någon vecka innan han flyttade hem till oss.

Postat av: Kaleido

:'( sa veterinären vad det är på tok?

2011-09-20 @ 23:44:52
URL: http://kaleido.blogg.se/
Postat av: Erell

What cute baby kitten!!! I LOVE

2011-09-21 @ 09:10:39
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström