2011-09-27 | 11:08:46

Fullt upp!

Nejdå, självklart har jag inte glömt bort bloggen!
Nu på fredag jobbar jag som sagt sista dagen, för att sedan få en månad ledigt från jobbet. Vilket betyder att jag har fullt upp med att få klart allt här innan jag drar iväg.
Det ska skrivas tidsrapporter, göra månadsavräkning på kassorna, inventera, ordna alla komissionslistor, osv osv osv...
Så busy busy!
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström