2011-09-13 | 22:21:13

Shopping!<3

Har precis lagt av en beställning på yesstyle.com. :D (Tack söta Bianca för tipset!<3)  Dom har såååå mycket söta aseatiska kläder! <3

:( Tyverr hade jag svårt att hitta kläder i min storlek. Tydligen är jag en XL i Japan! xD Hej och hå lixom. 
Deras "normal" har ett bystmått på typ 60 cm... Jag tycker väll själv att jag inte är allt för välutrustad i den regionen, men 93cm är tydligen gigantiskt i japan. xD

ojojoj, nu känner man sig sådär lite extra tjock och dallrig. lol... *ut och spring*
:3 Det blev iaf 3 tröjjor, en kjol (en vit variant av den på bilden) och ett nude läppstift.   

Nu håller vi tummarna att jag åtminstånde kan ha något utav plaggen. xD

Postat av: Kaleido

Hahaha xD men gud vad små storlekar o.o

De måste ju tycka att vi är gigantiska :'3

2011-09-14 @ 07:37:14
URL: http://kaleido.blogg.se/
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2011-09-14 @ 12:56:55
URL: http://kisskill.blogg.se/
Postat av: Kaleido

SV: Tycker jag absolut INTE att du ska göra x'D

Skulle vilja kolla in kläderna, men det känns som om det är rätt meningslöst. De är ju väldigt korta också och jag är väl lite längre än vanligt. En klänning som är till knäna på dem är ju till rumpa på mig typ, haha.

2011-09-14 @ 18:41:07
URL: http://kaleido.blogg.se/
Postat av: 美杏花

Aw! Men dom sakerna du hittade var ju hur söta som helst >w< <3



sv: Men det ska nog gå ändå n_n Har själv beställt nått plagg förut som var lite för liten i bysten tror inte det gör så mycket så länge det inte är kanske 20 cm mindre än vad man själv har x3 <3

Hoppas det går fort nu att få hem dem! ^^<3

2011-09-14 @ 20:03:52
URL: http://biancaselin.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström