2011-09-03 | 21:16:00

Snabbrepris av augusti;

I brist på uppdateringar kör vi en snabbrepris;

 Jag och Pojkvännen har flyttat och bor numera en våning upp i en superfin 2a! :3 Video kommer självklart komma upp asap!

Som ni kunde följa på bloggen, strax innan avbrottet, så åkte jag ner till strängnäs för att fira min pappa på hans 50 års dag.

Under vistelsen fick jag veta att våran kyl och frys gått sönder i nya lägenheten. Det tog närmare 2 veckor innan vi fick ett nytt. =_= 

När vi fick vårt kylskåp visade det sig att hyresvärden beställt ett i fel storlek och blir tvungen att göra en mindre ombyggnad av skåpet den skulle stå i. I skrivande stund är skåpet fortfarande inte färdigt....  

Vi har haft inflyttningsfest!

Igår var vi och hämtade 2 nya tillskott till familjen. En liten Harry, och en liten Giffel<3 

        

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström